måndag 20 juni 2011

Sommar eller inte?

Jag vill inte verka bitter på något vis... men vart är den "svenska sommaren"??? Eller är det den vi har utanför fönstret nu?
Ja, ja. Den som väntar på något gott...

Har inte så mycket att skriva om den här dagen. Har jobbat och varit på styrelsemöte för IF Väster.
Ett mycket intressant möte idag. I början frågade jag mig själv vad jag gett mig in på när jag blev tillfrågad... Men ju mer man sätter sig in i föreningen, så är det väldigt intressant men framförallt roligt :)
Med en bonusson som spelar och make som är tränare, drar jag mitt strå till stacken och sitter med i styrelsen,aktivitetsgruppen och är caféansvarig för P-99.
Jag menar, jag har inte så mycket annat för mig...hihihi.

I morgon väntar jobbet igen. Då får vi finbesök av lyxkryssaren "Jewel of the seas", som går i hamn utanför. Den förstör visserligen våran havsutsikt som vi har. Men okej, det får gå för denna gång ;)
Av nyfikenhet var jag in och tittade på nätet hur den "lilla jollen" såg ut inuti... Jösses, säger jag bara. Där skulle jag lätt kunna vara under en längre tid!

Kärlek till dig, vem du än är som läser...

2 kommentarer:

  1. Anonym20.6.11

    Du gör mycket nytta Sabina bara genom att finnas till.Du betyder så mycket för denna familjen där även jag ingår.Din svärfar

    SvaraRadera
  2. Anonym20.6.11

    Vad det är härligt att läsa dina små vardagliga historier om familjeliv och vardagliga bestyr. Jag blir glad bara utav att läsa dina rader. Fortsätt på detta vis så förgyller du tillvaron för många. Andreas faster Yvonne.

    SvaraRadera