söndag 22 maj 2011

Hej mina vänner!

Oj, oj oj....
Vad har jag gett mig in på? 
Har funderat ett tag om jag ska börja blogga, men inte riktigt kommit till skott.

Nu har jag gjort slag i saken och vi får väl se hur det går :)
Min kära svägerska Anette har en bloggsida, så det är henne jag fått inspiration från.

Varför titeln "Tro, Hopp & Kärlek?
Jag har under mitt liv upplevt mycket av både negativa och positiva saker. Och kände att dom orden uppfyller både det jag har varit med om i mitt liv och det jag har framför mig i livet.

Med tanke på att jag inte är så händig med datorer, så ger jag mig själv en klapp på axeln och tycker att jag varit duktig!

Nu ska jag ta min förkylning och hosta och lägga mig till sängs.
Imorgon är det Måndag och jobbet väntar.

Kärlek till dig, vem du än är som läser...

1 kommentar:

  1. Så fint det blev! KOmmer följa dig med spänning. kram från svägerskan

    SvaraRadera