måndag 23 maj 2011

Eviga Måndag...

Host, host, host...
Vad finns det att säga om den här dagen?
Jag åkte till jobbet i morse i förhoppning att kunna jobba. Men med min hosta skickade Kajsa hem mig. Och med facit i handen, så höll jag faktiskt med henne.

Dagen har efter det, gått i vilans tecken. Skulle behöva göra en del "måsten" men det får vara.
Idag skulle jag och Linus åkt iväg och fikat - bara han och jag. Ha lite mysigt och bara prata.
Förhoppningsvis är jag bättre i morgon, så vi kan åka iväg en sväng då istället.

Har lite dåligt samvete att jag inte ringt mamma på länge. Men hon förstår...hoppas jag. 
Tur hon har facebook, så vi kan chatta med varandra i alla fall :)

Matlagningen brukar 99% falla på mig, men idag står min käre man vid spisen.
På menyn står det Hamburgare med pommes frites och bearnaisesås.
För dom som inte vet så är det Julin´s nationalrätt här på Opalgatan när han lagar maten..hihihi.

Kärlek till dig, vem du än är som läser...

3 kommentarer:

  1. Anonym23.5.11

    kul att läsa skriv mer
    kram susanne

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Och den maten kan han få behålla för sig själv ;-) Nä då han är så redig min käre bror. kram ses på fredag hoppas jag

    SvaraRadera
  3. Bitta23.5.11

    Nu måste du krya på dig och ta hand om dig så du blir piggelin igen.Det låter i allafall inte som om dom svälter ihjäl även om markservisen tagit paus. Ha det så bra /( Kram

    SvaraRadera