onsdag 25 maj 2011

Lill-lördag

Onsdagen lider mot sitt slut.. För vissa börjar den. Det är ju den klassiska "lill-lördagen".
Precis som mammor och pappor har föräldrardagar att ta ut. Känner jag att jag har tagit ut mina "festardagar" på vardagarna ;)
Jag kan uppriktigt säga att det är inget jag saknar. Men jag kan minnas tillbaka på hur roligt vi har haft det -  jag och mina fina vänner.

Igår skrev jag inte något...
Anledningen var att jag hade inte så mycket att skriva. Dagen gick åt att försöka kurera mig och gå till läkaren.

När jag vaknade idag trodde jag hjärnan skulle sprängas, när jag rörde mig och hostade. Fy, vad jobbigt det var.  
Nu har jag äntligen fått lite medicin :) Både host och astmamedicin blev det på menyn.
Och faktiskt, så har jag redan börjat känna mig lite bättre.
Det var så pass att jag kunde ta mig ut en stund senare på eftermiddagen. Jag, Andreas och Linus åkte iväg en stund och köpte skor till skolavslutningen. Två par blev det (1 par vita och 1 par grågröna). Och hans ögon lyste av nöjdhet... trots att det inte var "äkta" Converse-skor.

I morgon väntar ännu en dag för kurering. Men, som sagt.. jag börjar bli bättre.

Kärlek till dig, vem du än är som läser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar